دی وی دی فیزیک کنکور اکتیو،تدریس استاد یحیوی

دی وی دی فیزیک کنکور اکتیو،تدریس استاد یحیوی: مجموعه‌ی آموزشی فیزیک سال دوم دربردارنده‌ی نکات مهمی می‌باشد که توسط استاد یحیوی تدریس شده است. دی وی دی فیزیک کنکور اکتیو،تدریس استاد یحیوی, شامل ۹ دی وی دی آموزشی است که توسط موسسه آموزشی وقت دانش تولید و منتشر شده است.دانش آموزان عزیزی که می خواهند پیشرفت چشمگیری در درس فیزیک داشته باشند می توانند از این بسته آموزشی در جهت رسیدن به هدف خود استفاده نمایند.

دی وی دی فیزیک کنکور اکتیو،تدریس استاد یحیوی

سرفصل های دی وی دی فیزیک کنکور اکتیو،تدریس استاد یحیوی عبارتند از:

DVD 1 : <<< حرکت شناسی (محورxها)
DVD 2 : <<< حرکت شناسی (محورxها)
DVD 3 : <<< حرکت شناسی (محورxها) (محورyها)
DVD 4 : <<< حرکت شناسی (محورxها) – بردار
DVD 5 : <<< حرکت شناسی (بردار)
DVD 6 : <<< دینامیک(قوانین نیوتن)
DVD 7 : <<< دینامیک (قوانین نیوتن)
DVD 8 : <<< تکانه – دایره(حرکت دایره ای)
DVD 9 : <<< حرکت دایره ای

این بسته آموزشی در دی وی دی اول خود شامل توضیحات کامل و جامع درباره مبحث حرکت شناسی Xها میباشد.که استاد یحیوی با بیان ساده و علمی خود فهم مباحث مربوط به این بخش را برای دانش آمزان عزیز آسان نموده است. در این دی وی دی توضیحات اولیه در مورد مبحث علمی حرکت شناسی می باشد.و ای توضیحات تا دی وی دی ۴ ادامه دارد و به مسائل پیچیده تری از این مبحث می پردازد.

در این دی وی دی استاد به تعریف حرکت شناسی در قسمت بردار می پردازد وهمچنین با رسم شکل و نمودار مسائلی را مطرح می کند و پاسخ می دهد تا مسائل این مبحث درسی برای شما دانش اموزان عزیز به آسانی قابل حل باشد.

همچنین این بسته آموزشی در دی وی دی ۶ و ۷ خود که شامل آموزش استاد یحیوی در بخش دینامیک مییباشد که بطور تخصصی قوانین نیوتن را بررسی کرده و آموزش می دهد.برای کسانیکه در فیزیک سال دوم مشکل اساسی دارند این بسته آموزشی پیشنهاد می شود.

در این دو وی دی  آشنایی با مفاهیم اولیه ی حرکت دایره ای و پتانسیل های آن برای ترکیب با مباحث دیگر گنجانیده شده است.و در سطح ساده استاد یحیوی به آموزش این بخش پرداخته است.

امیدواریم دانش آموزان عزیز وکنکوری ها از این بسته آموزشی فیزیک کنکور نهایت استفاده را ببرند.موسسه آموزشی وقت دانش در زمینه کنکور فعالیت می نماید و نمایندگی رسمی موسسه کنکور ونوس می باشد.کارشناسان وقت دانش از طریق مشاوره های تخصصی می توانند به شما در برنامه ریزی کنکوری، کمک کنند. بهترین دی وی دی های فیزیک کنکور را از موسسه وقت دانش تهیه کنید.