شرکت مدیریت پیمان

مدیریت پیمان نقطه مقابل مشارکت در ساخت است. به این معنی که در مفهوم مدیریت پیمان؛ کارفرما توان پرداخت هزینه های ساخت را دارد اما در پروژه های مشارکت، پیمانکار به اندازه هزینه هایی که پرداخت کرده، صاحب بخشی از پروژه است.  کارفرما نیاز به شخصی که دارد که با سواد قانونی، وی را از خطرات، ادعاها و ضررهایی احتمالی در آینده باخبر کند. این شخص کسی نیست جز مشاوریا شرکت مدیریت پیمان . مدیریت پیمان Management Contracting قراردادی است که کارفرما یک شرکت یا شخصی که دارای علم ساخت وساز باشد را به عنوان مدیر پیمان انتخاب می کند تا یک پروژه ساختمانی را مدیریت کند. دراین قراردادها کارفرما نقش سرمایه گذار و مدیر پیمان نقش مدیریت پروژه و نایب کارفرما می باشد و اصولا فردی که به عنوان مدیر پیمان انتخاب می شود باید در زمینه ساخت و ساز تجربه لازم و کافی را داشته باشد. شرکت مدیریت پیمان به طور ساده عبارت است از مدیریت فنی، اجرایی، مالی و اداری جهت انجام پروژه مورد نظر که کارفرما فقط هزینه ها را پرداخت می کند و مدیر پیمان کلیه فعالیت ها را مدیریت می کند.

شرح وظایف شرکت مدیریت پیمان اجرای ساختمان

بررسی و برآورد اولیه هزینه‌های اجرایی با توجه به نقشه‌ها و مشخصات فنی و اجرایی پروژه
تهیه و خرید کلیه مصالح و یا اجاره لوازم و ابزار و ماشین‌آلات اقدامات لازم جهت اخذ انشعابات
نظارت کامل و دقیق و ایجاد هماهنگی‌های لازم در اجرای به موقع و صحیح ساختمان
تهیه صورت هزینه‌های انجام‌شده و ارائه آن به صاحب کار

ازآنجا که اغلب مجریان طرحهای بزرگ عمرانی موفق به تکمیل و راه اندازی طرحهایشان، مطابق زمان و هزینه های پیش بینی شده نمی شوند، با مشکلات زیادی مواجه می باشند.

پیچیدگی تکنولوژیکی، تنوع تخصصهای مورد نیاز، نامناسب بودن طراحی ها ، حجم عظیم فعالیتها و همچنین تعداد زیاد سازمانها و افراد درگیر در طرح، همگی از مسائلی هستند که اغلب مجریان طرح را در پروژه های بزرگ و پیچیده از رسیدن به اهداف پروژه باز می دارند.

معضلات ناشی از این مسائل، زمانی نمود بیشتری خواهد داشت که مجری طرح تجربه و تخصص لازم را در اداره کردن پروژه های مدیریت پیمان مشابه کسب نکرده باشد و علیرغم نداشتن ذهنیت روشن نسبت به فعالیتها ونیازهای آتی پروژه، مسئولیت مدیریت و هماهنگی طرح را نیز بر عهده گیرد.

پیمانکار ساختمان

یک شرکت پیمانکاری ساختمان در تهران از مجموعه‌ای از عوامل نظیر مهندسان، کارشناسان، تیم کنترل کیفیت و مدیر پروژه تشکیل شده است. در صورتی یک پروژه ساختمانی به نحو احسن به پایان می رسد که تمام اعضای تیم در کنار هم همکاری کنند. پیمانکاری ساختمان شامل ساختمان سازی، تعمیرات، نگهداری، نوسازی، بازسازی و خدمات دیگری نظیر پروژه‌های عمرانی می باشد. از طریق پیمانکاری ساختمان در تهران ، بهترین پروژه ها را می توان راه اندازی کرد. اگر به دنبال یک پیمانکار خوب، با تیم حرفه‌ ای و تجربه لازم هستید، گروه فنی مهندسی تاتیان در خدمت شماست.

قیمت پیمانکاری ساختمان در تهران

هزینه و قیمت پیمانکاری ساختمان در تهران بنا به مساحت واحدهای احداثی، تعداد طبقات، کیفیت ساخت، محل جغرافیایی از نظر بافت و موقعیت ساختمان متفاوت است. همچنین تعرفه ساخت ساختمان بر دو اساس تعیین می شود که عبارتند از ساخت ساختمان با مصالح و بدون مصالح که با توجه به کیفیت و کمیت مصالح و متراژ پروژه متفاوت خواهد بود.

در ساخت ساختمان با مصالح کلیه هزینه های خرید و تهیه مصالح برای کار ، بر عهده  پیمانکار پروژه است و کارفرما با توجه به قرارداد بسته شده، به ازاء هر متر، هزینه مصالح را نیز برای ساخت و ساز می پردازد.

در ساخت بدون مصالح نیز در این نوع ساخت، کلیه مصالح مورد نیاز را کارفرما تهیه نموده و در اختیار کارفرما قرار می دهد. تعرفه های ساختمان در فصل ها و سالهای مختلف نامشخص و دارای نوسان است.

برای خدمات پیمانکاری ساختمان در تهران ویژه ساختمان های جدید، بحث هزینه ها در اولویت قرار دارد. خدمات مشاوره اجرای پروژه، طراحی و خرید مصالح، هر کدام هزینه های هنگفتی را برای ساختمان سازی تحمیل می کنند. اگر برای هر قسمت، برنامه‌ریزی مجزایی در نظر گرفته نشود، پروژه با ضرر مواجه خواهد شد.

تجزیه و تحلیل طراحی ساختمان و اجرای پروژه که توسط تیم تخصصی پیمانکاری ساختمان در تهران شرکت تاتیان انجام می گیرد، در نهایت، مقرون به صرفه خواهد بود؛ پیشرفت کار سریع تر می شود و این یعنی کیفیت پروژه بالاتر خواهد شد.

کیفیت پروژه ساخت و ساز که با دوام یک ساختمان در ارتباط است، تا حدود زیادی به انتخاب مصالح به کار رفته در ساخت بستگی دارد. اینکه شما سازه ها و ساختارهای نگهدارنده ساختمان را چگونه طراحی کرده باشید که بتوانند در برابر نیروهای خارجی و فشارهای داخلی مقاومت کنند، بسیار اهمیت دارد

مهندسانی که در پیمانکار ساختمان در تهران فعال هستند از هر نظر به استانداردها تسلط دارند. به طور مثال، یک سازه باید تحمل بار و فشار را داشته باشد. بار وارد شده به سازه از هر جهت امکان پذیر است، بنابراین یک پروژه موفق ساختمانی به نوعی از هر جهت پشتیبانی می شود