پاکت جاروبرقی آاگ AEG

پاکت جاروبرقی آاگ (AEG 731, 751, 761, 791, 821, 831, 841, 881) اگر بهترین برند جاروبرقی را در اختیار داشته باشید، اما مجهز به پاکت جاروبرقی مناسبی نباشد، کیفیت و کارایی عملکرد دستگاه شما به شدن افت می کند در نتیجه لازم است که در انتخاب پاکت جاروبرقی دقت کافی داشته باشید. پاکت جاروبرقی AEG یکی از برند هایی ست که به دلیل کیفیت و کارایی مناسب، توسط کاربران خانگی و صنعتی انتخاب می شود. این محصولِ کاربردی ضمن جمع آوری زباله و گرد و غبار، از جاروبرقی شما نیز محافظت می کند. کد : 11014

مزایای پاکت جاروبرقی آاگ (AEG 731, 751, 761, 791, 821, 831, 841, 881)

جنس الیاف مرغوب
تعداد لایه 5
تعداد در بسته 5
مدل مربوط جاروبرقی های آاگ (AEG 731, 751, 761, 791, 821, 831, 841, 881)
  • سازگاری با انواع جاروبرقی ها: این محصول برای تمام جاروبرقی ها مناسب می باشد. هر مارک و برند از جاروبرقی را که در منزل دارید، می توانید از این محصول استفاده نمایید. طراحی و تولید این محصول به گونه ای ست که با هر نوع برندی سازگاری دارد.
  • خاصیت میکروب زدایی: این پاکت ها، از نظر بهداشتی نمره بسیار خوبی دارد و قابلیت و خاصیت میکروب زدایی آن، نگرانی شما را برای سلامت عزیزان و به ویژه فرزندانتان برطرف می نماید. پس با خیالی آسوده می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.
  • قابل استفاده برای اماکن کوچک و بزرگ: برای فضاهای کوچک و بزرگ نظیر سوئیت و مراکز صنعتی طراحی شده است به این معنا که می تواند جمع آوری زباله های موجود در فضا و اماکن بزرگ و کوچک را پوشش داد.
  • بدون ایجاد حساسیت: در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه که الیاف و پارچه، بکار رفته است که به هیچ عنوان برای پوست دست شما حساسیت ایجاد نمی کند.
  • قیمت مناسب: با توجه به کارایی و ویژگی های منحصر به فردی که این محصول دارد، می توان گفت در مقایسه با سایر پاکت های دیگر از قیمت مناسبی برخوردار است.
  • محافظت از جاروبرقی: این محصول به گونه ای طراحی شده که مانع ورود ذرات گرد و غبار به دستگاه جاروبرقی می شود و به تعبیری دیگر با جذب ذرات آلوده و معلق در هوا، طول عمر جاروبرقی را افزایش می دهد. در صورت استفاده از پاکت جاروبرقی بی کیفیت و نامناسب، دستگاه شما با جذب آلودگی، فشار زیادی را متحمل خواهد شد و طول عمر آن کاهش خواهد یافت و چیزی نخواهد گذشت که از نظر فنی دچار مشکل شده و کارایی اش را از دست خواهد داد.