معرفی دستگاه های تولید زغال

معرفی دستگاه های تولید زغال اهمیت توضیحات مختصر :

1. معرفی دستگاه خشک کن دوار

غالبا از این دستگاه اهمیت اسم دستگاه خشک کن خاک اره یاد می شود اما در این دستگاه اهمیت اعتنا به ساختار و عملکرد بالای آن می اقتدار به جهت خشک کردن مواد زیستی متعدد مانند خاک اره ،  پوسته ی برنج ، کود، چوب  و حتی شن استفاده کرد.

یعنی همین دستگاه کاربرد های متفاوتی داراست و در صنعت تولید زغال فشرده  و یا  تولید زغال چینی دوچندان فعالیت آمد و در هزینه و مکان فراوان صرفه جویی می کند.

با اعتنا به ساختار و مهندسی شکل گرفته شده در همین دستگاه ، همین دسته به دو جور ی دستگاه تک سیلندر و سه سیلند تقسیم می شود.

از این دستگاه مخصوصاً به جهت فرآوری مواد معدنی ، مصالح ساختمانی ، متالورژی و صنایع شیمیایی و غیره که در آن ها که نیاز به جايگاه رطوبت مشخص و میزان ی ذرات حساس میباشد استعمال ی زیاد می شود.

یکی از مزیت های همین دستگاه همین هست که توجه به مدل ماده عالی و ریلکس می تواند عمل کند و شما مهم اصمینان تمام می توانید فرآورده با تداوم و خوبی دریافت کنید.

این خشک کن به طور بیشتر از قطعات بشکه ، غلتک های جلو و عقب ، قطعات ورودی و خروجی ، قطعات انتقال و پوشش دنده تشکیل شده هست .

2. دستگاه خشک کن خاک اره  سه طبقه ای :

یکی دستگاه های ایده آل و خوب به جهت خشک نمودن خاک اره ،  دستگاه خشک کن خاک اره سه طبقه می باشد که برای کمپانی و تولیدی های زغال به شدت توسیه می کنیم همین دستگاه در کنار اندک مصرف و بهینه بودن به شما مجال می دهد در زمانه کمتر نتیجه ی اکثر ببینید.

این دستگاه از طرف یک عدد از کمپانی های خارجی قدر و نام دار طراحی و به بازار آورده شده میباشد و طی یک‌سری سال اخیر به دلیل  رغبتی که برای این کالا وجود داره سبب ساز شده تغییرات و بهینه سازی در آن به وجود بیاید.

یکی از مزیت های همین دستگاه ومهندسی است که در آن وجود دارااست در ایت دستگاه خشک کن خاک اره هر سه طبقه توسط یک کوره داغ می شود و حرارت و گرما مستقیما به  لوله ای حرکت می نماید که در هم اکنون چرخش است.

در نتیجه در میان لوله ی دوار و کوره بخش قیف مانندی وجود دارد که از آن می توان مواد نخستین ی خویش جهت خشک کردن وارد کرد. از طرفی در همین دستگاه فن هم وجود دارااست که نقش اساسی دارد. انرژی بادی که از طرف فن رسول می شود سبب می شود حرارت به سمت لوله ی دوار حرکت نماید و بخش های چرخنده سهل وآسان خیس و بدون وقفه راحت حرکت کند.

این فعالیت دو عاقبت ی طلایی حاصل می نماید اولیه از همه باعث می شود حرارت به سمت مواد رفته و خاک اره یا این که هر کالا دیگر زودتر خشک بشود و زود تر رطوبت تخلیه شود.

مواد نخستین ای که وارد کرده بودیم در این دستگاه به دو مدل ی محصولا ت خشک شده و محصولات نم دار تقسیم می شود یا این که دقت به مهندسی و سیستم موجود مواد خشک شده به سمت لوله ی عده آوری هدایت می شوند و محصولات تر درون دستگاه می مانند تا به جهت داشتن ذغال چینی اهمیت میزان مرغوب بودن کامل خشک شوند.

یک نکته ی مثبتی که در این دستگاه وجود داراست همین میباشد که طول و عرض همین دستگاه کلیدی اعتنا به خواسته ی خریدار طراحی و ایجاد می شود.

دلیل اینکه همین دستگاه سه طبقه ای طراحی شده این می باشد که نیازی به ارتقا طول و عرض دستگاه نداشته باشد و شما در یک مکان ریز هم بازده ای بالایی داشته باشد.

یکی دیگر از مزیت های این دستگاه صرفه جویی در انرژی می باشد همان طور که در ابتدا نیز گفته شد ذغال چینی  زغال دوست دار گوشه و کنار زیست می باشد و در فرآیند ایجاد آن به هر گونه موجود زیستی به ویژه درختان آسیب وارد نمی شود البته نیکی صرفا مواد اولیه ی این زغال بلکه کل فرایند ی تولید آن هم دوست دار گوشه و کنار زیست می باشد به ادله سه طبقه بودن این دستگاه در پخش شدن انرژی زیاد اثرگذار می باشد و از اتلاف انرژِ جلوگیری می کند.