سالم ترین آب برای نوشیدن کدام است؟

سالم ترین آب برای نوشیدن : بسیاری از مردم تلاش می کنند تا بدانند کدام نوع آب بهترین است زیرا بازار پر از انواع مختلف آب آشامیدنی است. هرکدام ادعا می کند که دارای مزایای چشمگیر برای سلامتی انسان ها می باشند. با این حال ، کدام یک از این ادعاها درست است و کدام یک از تبلیغ کنندگان باهوش نیستند که حقیقت را برای فروش محصولات بیشتر جلب می کنند؟ این مقاله به شما کمک می کند انواع اصلی آب موجود در بازار را شناسایی کرده و براساس شواهد علمی و داده های تحقیقاتی به شما میگوید که چه فواید واقعی برای سلامتی دارد. در پایان این مقاله شما به خوبی متوجه خواهید شد و به این نتیجه می رسید که کدام آب برای نیازهای خاص شما مناسب می باشد. برای خرید آنلاین آبو آب معدنی اکساب پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا سالم ترین آب برای نوشیدن را به شما معرفی کنیم:

سالم ترین آب برای نوشیدن کدام است؟

آب 60 درصد از بدن ما را تشکیل می دهد. هر سلول ، بافت ، عضله و سیستم برای کارآمد شدن به آب احتیاج دارد به همین دلیل باید روزانه بین هشت تا ده لیوان آب بنوشید.برای وارد کردن هر مواد خوراکی به بدن در ابتدا توجه به کیفیت آن مهم می باشد و آب نیز این قاعده مستثنی نمی باشد و باید به سالم بودن آن هنگام نوشیدن توجه کرد زیرا نوشیدن و مصرف آب غیر سالم باعث مسمویت های خطرناکی برای همه سنین می شود که جان انسان ها را به خطر م یباندازد.اگرچه ما به آنچه می خوریم و می نوشیم توجه زیادی می کنیم ، اما اغلب درمورد آبی که می نوشیم دقت زیادی به خرج نمی دهیم . در این قسمت از مقاله تصمیم گرفته ایم تا چندتا از سالم ترین آب برای نوشیدن را برای شما معرفی کنیم:

آب شیر

آب شیر نوعی آب است که از شیر آب منزل شما و توسط لوله کشی های اداره و سازمان آب انجام می شود. در بیشتر کشورها سلامت این نوع آب معمولاً توسط یک مقام دولتی محلی تأمین و کنترل می شود و می توان گفت یکی از از سالم ترین آب ها برای نوشیدن می باشد در صورتی که به هنگام باز کردن شیر آب ، آب بو مزه و رنگ غیر عادی نداشته باشد.

نوشیدن آب شیر برای چه کسانی بهتر است؟

افرادی که دارای بیماری های خاصی نیستند می توانند از این نوع آب استفاده کنند و می توان گفت برای همه مناسب می باشد در صورت نداشتن ممنوعیت نوشیدن توسط دستور پزشکی. به طور کلی برای مواردی مانند پخت و پز ، نظافت و لباسشویی بی خطر است.

بزرگترین مزایا آب شیر چیست؟

از بزرگترین مزایا آب شیر  می توان به مواردی همچون ارزان ، دسترسی آسان برای اکثر مردم و معمولاً منبع بی خطر آب اشاره داشت.

خطرات احتمالی آب شیر

آب شیر به طور کلی برای نوشیدن بی خطر است اما برخی از مطالعات اخیر باعث نگرانی می شود. به عنوان مثال ، EWG (کارگروه محیط زیست) یک تحقیق 5 ساله در مورد کیفیت آب لوله کشی ایالات متحده انجام داد. نتایج نشان داد که آب لوله کشی موجود در هر 50 ایالت حاوی بیش از 500 آلاینده مختلف است.

همچنین مواردی وجود دارد که ماده معدنی مانند فلوراید به منبع آب عمومی اضافه می شود. به عنوان مثال ، در حدود 10٪ از جمعیت انگلستان برای قطع پوسیدگی دندان ، از آب لوله کشی فلوراید شده استفاده می شود.

آب بطری

آب بطری آب تصفیه شده قابل حمل است که هر وقت تشنه شدید به راحتی می توانید آن را خریداری کنید و تشنگی خود را برطرف کنید.

آب بطری برای چه کسانی بهتر است؟

می توان گفت آب بطری نیز منبع خوبی برای نوشیدن آب برای افراد مختلفی می باشد در صورتی که منع پزشکی برای نوشیدن این نوع آب ها نداشته باشند و از سلامت و کیفیت آب های بطری شده اطمینان داشته باشند همه ی افراد می توانند با خیال راحت از این نوع آب استفاده کنند.

آب بطری چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایای آب بطری شده این است که دسترسی به این نوع آب در هر کجا برای هرکسی به راحتی صورت می گیرد و افراد می توانند به راحتی به آب سالم دسترسی داشته باشند و همراه خود حمل کنند. قیمت این نوع آب ها بسیار مناسب می باشد که تمامی اقشار جامعه می توانند آن را خریداری نمایند.

معایب آب بطریچیست؟

برخی از مارک های بزرگ آب اعتراف کرده اند که آب بطری شده آنها چیزی نیست جز آب لوله کشی فیلتر شده. بزرگترین مسئله هزینه زیست محیطی است. ایجاد آب بطری هنگامی که فقط 3 لیتر آب صرفاً برای تولید 1 لیتر طول می کشد ، بسیار ناخوشایند است.

همچنین ، بازیافت پلاستیک ها بسیار دشوار است. این به این معنی است که در نهایت بطری پلاستیکی شما در مکان های دفن زباله فضا اشغال می کند. یا بدتر ، ممکن است در اقیانوس به پایان برسد و نه تنها آب بلکه حیوانات وحشی را نیز مسموم کند.

آب معدنی یا آب دیونیزه

آب مقطر را گاهی آب معدنی یا دیونیزه می نامند. این آب است که همه چیز از جمله یون ها و مواد معدنی را حذف می کند. این خالص ترین شکل آبی است که می توانید دریافت کنید. به معنای واقعی کلمه هیچ چیز در آن وجود ندارد (خوب و بد). این بدان معنی است که هیچ گونه آلودگی ، باکتری ، مواد معدنی و مواد مغذی ندارد.

آب معدنی برای چه کسانی بهتر است؟

سطح خلوص بالای آن باعث می شود که در مکان هایی مانند آزمایشگاه ها و کارخانه ها آب مورد علاقه ای باشد. همچنین اگر می خواهید آبی کاملاً خالص بنوشید می توان بگوییم گزینه خوبی است.

بزرگترین مزایای آب معدنی

آب مقطر بالاترین میزان خلوص را دارد و تقریباً استریل می باشد.

معایب آب معدنی

خطرات مضر مرتبط با آب مقطر وجود ندارد زیرا بسیار تمیز است. با این حال ، برخی از گزارش های بهداشتی حاکی از این است که بهتر نیست همیشه آبی بنوشید که کاملاً از مواد معدنی و مواد مغذی سالم خالی باشد.زیرا بدن به جذب مواد معدنی توسط آبی که می نوشید نیاز دارد.

آب هیدروژنه

این آبی است که حاوی مولکول های هیدروژن است که به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می کنند. ادعا می شود این مولکول ها قادر به کمک به بدن شما برای خنثی سازی رادیکال های آزاد مضر هستند که به توسعه بیماری کمک می کنند ، التهاب را کاهش می دهند و پیری را کاهش می دهند.

آب هیدروژن برای چه کسانی بهتر است؟

کسانی که می خواهند کمتر دچار بیماری شوند و پیری خود را به تعویق بیاندازند و همچنین به بیماری هایی که باعث التهاب می شوند کمتر دچار شوند می توانند از این نوع آب استفاده کنند البته باید بگوییم این مزایا بطور صد در صدی از نظر علمی تایید نشده است و تنها فرضیه هایی می باشد که در مورد مصرف آب هیدروژنه بیان شده است.

آب هیدروژنه چه مزایایی دارد؟

هیاهوی اطراف آب هیدروژن بر اساس مطالعات جدی است که روی موش ها انجام شده است. به نظر می رسد مطالعات نشان می دهد که این نوع آب دارای اثرات خفیف ضد التهابی ، به ویژه در ایجاد بیماری هایی مانند پارکینسون است.

آب هیدروژنه چه معایبی دارد؟

بسیاری از ادعاهای بزرگ سلامتی هنوز نتیجه ای ندارند که مطالعات مشابهی بر روی انسان ها انجام شده است. با وجود این ، هیچ تضمینی وجود ندارد ، برخی از ادعاهای بهداشتی به عنوان واقعیت ارائه می شود. همچنین همه ی این نوع حواشی ها در مورد مزایای آب هیدروژنه باعث بالا رفتن قیمت فروش این نوع آب می شود و خرید این نوع آب را بسیار گران می کند.

آب قلیایی

آب قلیایی آبی است که در سطح pH 8 به بالا باشد که بالاتر از pH آب معمولی است. مصرف این نوع آب در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا تحقیقات نشان می دهد که یک رژیم قلیایی به طور کلی برای سلامتی مفید است.

آب قلیایی برای چه کسانی بهتر است؟

نوشیدن آب قلیایی بطور کلی برای همه ی افراد بی خطیر محسوب می شود و همه ی افراد می توانند با خیال راحت از این نوع آب در کنار آب اشامیدنی سالم خود بطور روزانه استفاده کنند مگر آنکه به دلیل برخی مشکلات پزشک نوشیدن این نوع آب را برای فرد ممنوع کرده باشد که در اینصورت از نوشیدن  آب قلیایی باید بپرهیزد.

آب قلیایی چه مزایایی دارد؟

بدن انسان زمانی قادر به رشد است که بتواند PH کمی قلیایی را حفظ کند. مصرف آب قلیایی ممکن است در این زمینه کمک کند.

آب جوشیدهشده

جوشاندن آب به طور کلی یکی از ارزان ترین روش های تصفیه آب است. زیرا قرار دادن آب در دمای بالاتر از 185 درجه فارنهایت (85 درجه سانتیگراد) باعث از بین رفتن بیشتر عوامل بیماری زا در طی چند دقیقه خواهد شد.

برای چه کسانی بهتر است؟

تمامی افراد. آب جوشانده معمولاً تمیز ، سالم و نوشیدنی سالم به حساب می آید و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند.

بزرگترین مزایای آب جوشیده

این یک روش عالی برای تصفیه آب است که می توان از سلامت آب اطمینان حاصل کرد.

معایب آب جوشیده شده

آب جوشیده شده باعث تصفیه آب آلوده به مواردی مانند سرب ، سموم دفع آفات ، نیترات و سایر مواد شیمیایی نمی شود. همچنین ، برخی از افراد “مزه مسطح” را که گاهی اوقات با آب جوشیده همراه است ، دوست ندارند.

بهترین آب برای نوشیدن کدام است؟

سالم ترین نوع آب از نظر فنی آب غنی از اکسیژن و هیدروژن است زیرا به دلیل مزایای بالقوه آنتی اکسیدان های موجود در آن برای سلامتی.

با این حال ، حقیقت این است که حتی سالم ترین نوع آب نیز فقط می تواند فواید کمی برای سلامتی داشته باشد. آب غنی شده از اکسیژن و هیدروژن و هر نوع آب دیگر در این لیست قادر به اصلاح یک رژیم غذایی ناسالم یا سبک زندگی نخواهد بود.

بیشترین فواید سلامتی ناشی از هیدراتاسیون ، صرف نوشیدن آب بدون توجه به نوع آب آن است. حقیقت این است که هر نوع آب برای شما مفید است به شرطی که تمیز و عاری از آلودگی باشد.

نکته اصلی این است که شما باید انواع مختلف “سالم” آب موجود در بازار را به عنوان “تقویت کننده زندگی” در نظر بگیرید. چیزی که می تواند سبک زندگی و رژیم غذایی را که در حال حاضر بسیار سالم است ، اصلاح کند ، اما رژیم غذایی غیر قابل حل نیست.

خرید آبغنی شده از اکسیژن

قبل از خرید آب غنی شده از اکسیژن باید بدانید که آب غنی شده از اکسیژن  چیست و چه مزیت هایی دارد؟

آب غنی شده از اکسیژن یک محصول آب نسبتاً جدید است که در طی فرآیند کنسرو سازی یا بطری سازی به آن اکسیژن اضافه می شود. اکسیژن اضافه شده برای سلامتی فوایدی دارد از جمله کمک به بهبود انرژی بدن در حین ورزش، دفع سموم از کلیه و  بدن. آب غنی شده از اکسیژن کم کالری است.

از فواید مهمی که برای آب غنی شده از اکسیژن می توان نام برد، کمک به بهبود ترشحات لاکتات است. سوالتان این است که چگونه به این ترشحات در حین ورزش کمک می کند؟ جالب است بدانید که در طول ورزش کوتاه تا مدت طولانی که بیش از 10 دقیقه ادامه داشته باشد، بدن شما برای تولید انرژی، لاکتات تولید می کند.

با تجمع لاکتات در عضلات شما، اسیدیته عضلانی نیز به همان نسبت افزایش می یابد و در صورت کنترل نشدن ترشح لاکتات، باعث خستگی عضلات می شود. بنابراین، پاکسازی لاکتات و اسیدیته عضله در طول ورزش مداوم یک امر مهم است.بنابراین اگر برنامه ورزش کردن در روتین زندگی تان وجود دارد، نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن می تواند برای تان مفید باشد.

بنابراین با خرید آب غنی شده از اکسیژن اکساب شاپ از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، علاوه بر راحت بودن فرآیند خرید، می توانید از برندهای معتبر فروشنده آب غنی شده از اکسیزن با اطمینان خاطر، خرید کنید.