خرید پاکت جاروبرقی الکترولوکس و موندو

خرید پاکت جاروبرقی الکترولوکس و موندو اگر بهترین برند جاروبرقی را در اختیار داشته باشید، اما مجهز به پاکت جاروبرقی مناسبی نباشد، کیفیت و کارایی عملکرد دستگاه شما به شدن افت می کند در نتیجه لازم است که در انتخاب پاکت جاروبرقی دقت کافی داشته باشید. پاکت جاروبرقی الکترولوکس و موندو یکی از برند هایی ست که به دلیل کیفیت و کارایی مناسب، توسط کاربران خانگی و صنعتی انتخاب می شود. این محصول کاربردی ضمن جمع آوری زباله و گرد و غبار، از جاروبرقی شما نیز محافظت می کند. کد : 11024

ویژگی های پاکت جاروبرقی الکترولوکس و موندو

جنس الیاف مرغوب
تعداد لایه 5
تعداد در بسته 5
مدل مربوط الکترولوکس و موندو
  • سازگاری با انواع جاروبرقی ها: این محصول برای تمام جاروبرقی ها مناسب می باشد. هر مارک و برند از جاروبرقی را که در منزل دارید، می توانید از این محصول استفاده نمایید. طراحی و تولید این محصول به گونه ای ست که با هر نوع برندی سازگاری دارد.
  • خاصیت میکروب زدایی: این پاکت ها، از نظر بهداشتی نمره بسیار خوبی دارد و قابلیت و خاصیت میکروب زدایی آن، نگرانی شما را برای سلامت عزیزان و به ویژه فرزندانتان برطرف می نماید. پس با خیالی آسوده می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.
  • قابل استفاده برای اماکن کوچک و بزرگ : برای فضاهای کوچک و بزرگ نظیر سوئیت و مراکز صنعتی طراحی شده است به این معنا که می تواند جمع آوری زباله های موجود در فضا و اماکن بزرگ و کوچک را پوشش داد.
  • بدون ایجاد حساسیت : در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه که الیاف و پارچه، بکار رفته است که به هیچ عنوان برای پوست دست شما حساسیت ایجاد نمی کند.
  • قیمت مناسب : با توجه به کارایی و ویژگی های منحصر به فردی که این محصول دارد، می توان گفت در مقایسه با سایر پاکت های دیگر از قیمت مناسبی برخوردار است.
  • محافظت از جاروبرقی : این محصول به گونه ای طراحی شده که مانع ورود ذرات گرد و غبار به دستگاه جاروبرقی می شود و به تعبیری دیگر با جذب ذرات آلوده و معلق در هوا، طول عمر جاروبرقی را افزایش می دهد. در صورت استفاده از پاکت جاروبرقی بی کیفیت و نامناسب، دستگاه شما با جذب آلودگی، فشار زیادی را متحمل خواهد شد و طول عمر آن کاهش خواهد یافت و چیزی نخواهد گذشت که از نظر فنی دچار مشکل شده و کارایی اش را از دست خواهد داد.

خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی الکترولوکس و موندو

توتک به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات خرید پاکت جاروبرقی الکترولوکس و موندو  را به بهترین نحو ممکن برای شما فراهم خواهد کرد همچنین می توانید با شماره تماس درج شده در سایت، تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصین این سایت بهره مند شوید. پس از مشاهده جزئیات و ویژگی های این محصول، آن را از طریق همین صفحه خریداری نمایید.